יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

שני תושבי ינוח דרוזים בקריאה נרגשת ,פונים אליכם לעמוד לצידנו למניעת הריסת בתינו

שתפו בבקשה את הפוסט ...


תושבי יאנוח גת 'בני העדה הדרוזית אחינו היהודים .
אני פונה אליכם לעמוד לצידי במניעת הריסת ביתי ,הבית שהשקעתי בו כל כולי בו על מנת לחיות בדיוק כמוכם לחיות בכבוד .
אנחנו חיילי צה"ל עזבנו את בתינו ושירתנו בכל גזרה שצה"ל הציב אותנו נלחמנו ונלחם על קיום המדינה .
ומה אני מקבל בתמורה בית הרוס!!!!
לא זה לא יקרה על גופתי  :( .
אנחנו לא עבריינים ולא פורעי חוק אנחנו כן אנשים נורמטיבים שרוצים לחיות בשקט ובשלווה ואנחנו אנשי חוק אבל נכפה עלינו לבנות ללא היתר 👨‍✈.
אם הצו יממוש אנחנו נהיה שם אתם החותמים על צווים תשימו אותי מול אחים שלי בכוחות הביטחון תגידו השתגעתם 😡😡😡😡
לפני חודש העדה איבדה שני שוטרים שהגנו על הר הבית וכולם הזדהו בהנפת דגל העדה ועכשיו צויי הריסת בתים לחיילים משוחררים מה זהו שכחנו את העדה הדרוזית .
אני מבקש תשתפו את הפוסט וצריך למנוע את ההריסה וכולי תקווה שלא נגיע לזה .
בנימה אישית אני פונה לראש מועצת יאנוח גת ,ל יו"ר פורם ראשי הרשיות חברי כנסת והשיך מופק טריף תעזרו לי .
כי אם לא תעזרו אני רואה בכל אחד ממכם שותף להריסה
אחיכם
כנאן חמדאן חליל חבקה

ארכיון הבלוג